hejhejlalala

Alla inlägg den 29 september 2011

Av hejhejlalala - 29 september 2011 14:57

Hallå bloggen,

jag har inte blogga på länge jag vet.Haha,. 

Idag har jag vart i skolan ...

Jaaaa , vi hade skapande och matte och sån vanig skit.

Jag var på piano  

Jag och mina kompisar hoppade långhopprep.

Kul ellerhur?






Sen ska jag på drrrrrill    

jaa, det kommer la bli roligt.

I lördas hade jag uppvisning förresten. 

Då visade vi upp alla danser som är färdiga.

En dans har vi bara tränat i två veckor på! 

Då har man en hatt och gör massa läskiga grejer  

Det kommer kanske  bilder från min drill där, ah

mamma tog bilder med min mobil.










               

                     

                       

                         

                         

                   

                       

                     

Har typ inget annat att säga ses när vi ses /          



               

                                   

                                 

                                             

 




































































































































































































































Presentation


Jag är en glad,snäll och rolig tjej på tio år. Jag älskar djur verkligen alla djur förutom insekter ;)
Hoppas ni gillar min blogg tjihooo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilen av mina bloggar är bäst?
 www.hejhejlalala.bloggplatsen.se
 www.godispaselove.blogg.se
 www.vendelamilly.blogg.se
 www.vendiills.devote.se
 Ingen
 Alla!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards