hejhejlalala

Alla inlägg under oktober 2011

Av hejhejlalala - 29 oktober 2011 10:32

Hej bloggen! 

Datan har damp.

Av hejhejlalala - 28 oktober 2011 16:57

 Hej, höstlov och halloween   

 

    

Roliga grejer det finns då! 

Nu är det HÖSTLOV! 

Och på MÅNDAG är det HALLOWEEN! 

Idag har jag varit SJUK och INTE vart i SKOLAN.

Jag har haft ONT i HALSEN.

så jag har inte gjort så mycket. Sovit o sett på film och så.

Aja , snabbt inlägg ! 

HEJDÅ 

   

sommar för längesen  

Av hejhejlalala - 26 oktober 2011 18:56

Hej, märker att vintern börjar komma nu ...  

Inte så glad för det

 För ett årsen var jag i kanarieöarna nu...  

Vill vara där nuuu! 

Iallafall idag har jag vart med en kompis.

Vi gjorde lite grejer, igår var jag också med en kompis och gjorde läxor m.m  intressant 

Imorgon ska jag ha uppvisning med drillen och vi ska ha helt svarta kläder på oss.

Först hittade jag inte massa svarta kläder som passade os.v

Men efter typ en timmes letande så hittade jag det.

KANSKE tror inte det men det kanske kommer in bilder från uppvisningen.

Det kommer vara helt mörkt när vi uppträder och vår kamera är söndrig så.

Men kanske från min mobil.

'Längtar till den 11 november

Längtar till den 31 oktober

Längtar till 24 december osv



 

Vill ha julafton  

Av hejhejlalala - 9 oktober 2011 21:26

Oj. Har inte bloggat på riktgt länge, kollar på starke man och äter kexchocklad. asso kanske inte kommer blogga så mke, kanske bloggar imon, kanske bloggar om en vecka, kanske bloggar om en månad eller ett år  

jajaa , hejd¨å  

Av hejhejlalala - 4 oktober 2011 11:07

Hellu blogg. Det inlägget jag gjorde igår försvann , så det blev bara två bilder.

Idag är jag hemma från skolan, jag hade ont i magen förut men nu är det mest ont i huvudet, så jag har typ sovit i 2,5 timmar nu  Riktigt skönt var det.  

Haha , jag sitter typ och gör ingenting- 

Ha! Men bye : )

Av hejhejlalala - 3 oktober 2011 20:39


 

  Haha ? 

   Fiska krabbor :p 

Presentation


Jag är en glad,snäll och rolig tjej på tio år. Jag älskar djur verkligen alla djur förutom insekter ;)
Hoppas ni gillar min blogg tjihooo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilen av mina bloggar är bäst?
 www.hejhejlalala.bloggplatsen.se
 www.godispaselove.blogg.se
 www.vendelamilly.blogg.se
 www.vendiills.devote.se
 Ingen
 Alla!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards