hejhejlalala

Alla inlägg under juli 2011

Av hejhejlalala - 30 juli 2011 23:38

Hejsan! 

Nu har jag kommit hem från min kompis, jag kom hem tidigare, men sen åkte vi och badade igen. Det var en gatuträff på min gata mitt i vägen... Så jättemånga små barn kom in till våran trädgård och ville hoppa studsmatta. Så jag fick leka med dom... Jaadu nu sitter jag och laddar över kort från kameran till datan... 352 av 400 kort än så länge. 

Hejsanhoppsan   

Av hejhejlalala - 30 juli 2011 14:27

Hej    

Nu är jag hos min kompis och har sovit över. Vi har varigt och badat, vi badade rätt så länge. Menmen , vi skall snart äta. Jag är jättehungrig,. Ehm jaa, har inget att skriva om nu, hejhej     

Av hejhejlalala - 30 juli 2011 14:27

Hej    

Nu är jag hos min kompis och har sovit över. Vi har varigt och badat, vi badade rätt så länge. Menmen , vi skall snart äta. Jag är jättehungrig,. Ehm jaa, har inget att skriva om nu, hejhej     

Av hejhejlalala - 28 juli 2011 23:15

  Kommer bättre bilder på mig!  

Av hejhejlalala - 28 juli 2011 23:08

Hej  

Har skapat en ny blogg, så har inte riktigt kommit igång. Klockan är sen. Imorgon ska jag göra design och fixa lite andra saker. Så hoppas ni kommer tycka om min blogg.

Kan inte blogga nu för jag ska gå upp och lägga mig snart.  

Denna bloggplatsen verkar jättebra iallafall.  

Hejhej / Mig!      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en glad,snäll och rolig tjej på tio år. Jag älskar djur verkligen alla djur förutom insekter ;)
Hoppas ni gillar min blogg tjihooo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilen av mina bloggar är bäst?
 www.hejhejlalala.bloggplatsen.se
 www.godispaselove.blogg.se
 www.vendelamilly.blogg.se
 www.vendiills.devote.se
 Ingen
 Alla!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards