hejhejlalala

Alla inlägg under augusti 2011

Av hejhejlalala - 29 augusti 2011 19:35

  Utedag 

HejHej alla goa läsare! Idag har jag vart ute väldigt mycket! Först var jag i skolan tills tre, (den sista timmen städade jag och en kompis våra salamandrars(klassdjurs)bur) Så iallafall, sen gick vi hem till mig, tog mellanmål och sen målade vi lite. Vi var med min bror och honoms kompis lite och var ute och spelade  brännboll med dom.  Sen gick vi till mina kaniner och hade ute dom. Sen gick vi till henne och åt middag ute. Sen gjorde vi twister  ute. Sen gick jag hem i ösregnet och blev genomblöt. 

Haaha, fest hos mange   

Av hejhejlalala - 28 augusti 2011 20:32

Hejhej bloggen, oj det är skola imon. Men jag ska iallafall åka och handla på ica nu. Idag har vi städat i källaren och jag har klippt hela gräsmattan. Jag har gjort bloglovin och vart med min syster ganska mycket.   Jag har iallafall haft en bra dag och helg imorgon ska jag till allum... Nu ska vi ju somsagt åka och handla lite grejer ,   iallafall blev det ett kort inlägg 

bye bye      

Av hejhejlalala - 27 augusti 2011 21:20

Hej bloggen! Hej idag har jag vart i frölunda torg och shoppat. Imorgon ska vi till allum också, kanske kommer bilder på det jag köpte, sen har jag vart med mina kaniner. Och hämtat min syster hos en häst...   Klockan är halv tio och det är lärdag , gött! Iallafall så ska jag vara med min syster nu så det blev ett kort inlägg. 

HejDÅÅÅ  

Av hejhejlalala - 25 augusti 2011 07:34

Hejhej! Igår bloggade jag inte för jag var sjuk... Snart ska jag till skolan igen.. Det är ju sådär... Iallafall igår var jag ju somagt sjuk, jag hade inget att skriva om och sånt, så jag kände att det inte var så kul att blogga, sen sov jag mest hela dagen så. Idag ska vi ha slöjd och orkester iallafall sen börjar jag ju somagt piano nästa vecka, och den är i skolan så. Men nu måste jag gå iväg, hejdå   

Av hejhejlalala - 23 augusti 2011 18:11

Hejhej, idag har jag vart i skolan , ( kanske inte var en nyhet men) Det var galet tråkigt idag. Vi lekte med tvåorna , hade matte( kunde typ inget nu efter lovet) och typ adjektiv grejs. Nog med skolan, sen har jag ialafall bara haft ont i huvvet och benen och mått illa.   

Så jag har inget mera att säga , bara att jag längtar till nästa vecka då börjar jag piano på skoltid!   


Det kommer att  bli bra! Det blir nog ingen gympa i skolan för mig imorgon... Om det äns blir skola...   Iallafall så har jag typ inget mera att skriva om... 

Så hejdå tror jag 

   

Av hejhejlalala - 22 augusti 2011 20:30

Hej! Jag har inte hunnit blogga tidigare idag för jag har vart med massor av kompisar och första dagen i skolan. Det var inte så kul jag trodde det skulle bli jag fick inte direkt sitta vid det bästa bordet... Iallafall, men jag har iallafall vart med josefin och fanny. Och massa mera som jag inte orkar skriva, så jag har vart med dom tills nu så jag är rätt trött   Det är väldigt skönt sen så jag inte behöver ligga i sängen i fem år och vänta på att jag ska somna... Så  nu är jag  hemma och är trött har bara ätit frukost och lunch i skolan idag. Inte för att jag är särskilt hungrig eller nåt då men jaja. Det var ju tråkigare än vanligt på facebook idag, tre händelser. Detta är också MYCKET   roligare , iallafall just idag. Kul att ändra färg såhär ! Hehe, har inget mera att säga så det blev ett kort inlägg men ialafall ialafall. Hejdå! Nu blir det äta, och sen sova  



   

Av hejhejlalala - 21 augusti 2011 20:56

Måste bara prova en grej jag har gjort till bloggen här, så här kommer den 

   Hahaha blev inte vit bakgrund som jag hade hoppats på men , strunt idet nu 

Av hejhejlalala - 21 augusti 2011 20:28

Okej , kanske inte snart men om några timmar. Kanske en-två timmar. Imorgon är det ju skola som jag har sagt 496 gånger. Nu får man börja längta tills nästa lov dådå. Jag ska dusha efter min syster och min bror. Det är ju lite

segt, jaadu. 

Har fortfarande inget att skriva om. GODHEJNATTHEJDÅ 

   Älskar dig nu och föralltid tiffanie   Du kommer alltid finnas kvar  

Presentation


Jag är en glad,snäll och rolig tjej på tio år. Jag älskar djur verkligen alla djur förutom insekter ;)
Hoppas ni gillar min blogg tjihooo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilen av mina bloggar är bäst?
 www.hejhejlalala.bloggplatsen.se
 www.godispaselove.blogg.se
 www.vendelamilly.blogg.se
 www.vendiills.devote.se
 Ingen
 Alla!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards