hejhejlalala

Alla inlägg under november 2011

Av hejhejlalala - 30 november 2011 17:57

-det här ångrara jag, haha vet ej 

kort inlägg hejdå 

Av hejhejlalala - 29 november 2011 19:56

idag ska det handla om min vardag, x'd 

jag brukar gå till skolan. Då går jag upp vid sju, cirka. ibland tidigare ifall jag inte orkar ligga och vänta. 

aja, sen brukar jag oftast vara med en kompis efter skolan då. sen äter jag oftast middag efter det , sen typ går o lägger mig ett tag efter typ vid tio släcker jag:) haha eller kanske... lite ... efter .... det....men! 

aja kul ! -.- 

hejdååååååå 

Av hejhejlalala - 28 november 2011 20:52

DÄRFÖR SKA JAG NOG SNART TA BORT BLOGGEN   

Av hejhejlalala - 28 november 2011 20:45

haha, idag är det dag 17 tror jag,

när jag är klar med dennna 30 dagarsgrejen ,

så ska jag faktist starta en ny blogg TROR jag :) 

aja , det handlar om mitt favoritämne, :s 

i skolan då eller? 

a, då är det iallafall typ idrott, eller nåt ;) 

haha har typ inget att skriva men min blogg är sjukt tråkig,! 

aja, det är bara tråkigt ATT JAG BARA SKRIVER NÅT, SÅ HEJDÅ 

Av hejhejlalala - 26 november 2011 14:12

mitt favoritspel :)

mitt favoritspel är sims :)

Det är jättekul spel som alla borde prova,

sen everybodyedits :d är askul

www.everybodyedits.com :)

Datan håller på med nåt konstigtnu så det går typ innte att  ladda upp bilder, :s

men hejdå


Av hejhejlalala - 24 november 2011 19:02

Rubriken förklarar allt, haha kanske inte kommer så mycke frågor men svarar  iallafall om det är mer än en fråga  

haha , men kommentera detta inlägget om du har några frågor :)

Så svarar jag i ett inlägg  

Av hejhejlalala - 24 november 2011 18:41

eh , det ska handla om mina drömmar :) ? 

EH okej, jag brukar inte drömma mardrömmar, alltså jag drömmer alltid  olika grejer xd 

så ja men ibland drömmer så drömmer jag ju såklart mardrömmar ja. 

Men , det blev ett kort inlägg fast jag ville ju göra ett långt xd 

heeeejjjjjjdddddddddddddååååååååååååååå                    <33333333333333333333333333

skoja hejdå 

Av hejhejlalala - 20 november 2011 11:50

Det här tycker jag är mysigt : Det är mysigt att typ sitta i soffan och kolla på film :) 

Också Julafton såklart!! 

Djur är hur mysiga som helst! 

Utom insekter , ush ! 

Kort inlägg , bye    :) 

Presentation


Jag är en glad,snäll och rolig tjej på tio år. Jag älskar djur verkligen alla djur förutom insekter ;)
Hoppas ni gillar min blogg tjihooo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilen av mina bloggar är bäst?
 www.hejhejlalala.bloggplatsen.se
 www.godispaselove.blogg.se
 www.vendelamilly.blogg.se
 www.vendiills.devote.se
 Ingen
 Alla!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards