hejhejlalala

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av hejhejlalala - 21 augusti 2011 20:56

Måste bara prova en grej jag har gjort till bloggen här, så här kommer den 

   Hahaha blev inte vit bakgrund som jag hade hoppats på men , strunt idet nu 

Av hejhejlalala - 21 augusti 2011 20:28

Okej , kanske inte snart men om några timmar. Kanske en-två timmar. Imorgon är det ju skola som jag har sagt 496 gånger. Nu får man börja längta tills nästa lov dådå. Jag ska dusha efter min syster och min bror. Det är ju lite

segt, jaadu. 

Har fortfarande inget att skriva om. GODHEJNATTHEJDÅ 

   Älskar dig nu och föralltid tiffanie   Du kommer alltid finnas kvar  

Av hejhejlalala - 21 augusti 2011 14:55

Hej bloggen  

Jag har precis ätit frukost klockan är tre , lite sent?

I alla fall imon börjar ju skolan somsagt. Så jag har sädat mitt rum lite och så. Nu ska jag ta ut mina kaniner i koppel så dom får springa av sig lite. Jag har kollat på lite rekommenderade bloggar. Jag är fortfarande ganska hungrig, jättekul att veta yes i know , nejmen. Jag har inget vettigt att skriva om ville bara blogga litet snabbinlägg.

Ses när vi ses / Mig  

Presentation


Jag är en glad,snäll och rolig tjej på tio år. Jag älskar djur verkligen alla djur förutom insekter ;)
Hoppas ni gillar min blogg tjihooo

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilen av mina bloggar är bäst?
 www.hejhejlalala.bloggplatsen.se
 www.godispaselove.blogg.se
 www.vendelamilly.blogg.se
 www.vendiills.devote.se
 Ingen
 Alla!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards